Onsdag

Sommar!! Ja det känns som om det blev det nu på sen eftermiddagen. Jätte härligt ute!

Idag (och dagen igår) har spenderats med min kära vän Malin. Igår var vi hos henne i Östervåla och idag träffades vi för lunch på gränby. Hennes lilla Billy börjar bli så stor, snart hela 1 år. Och det betyder ju att min lilla Albin är ännu större, haha. Tiden går verkligen sjukt fort! Malins mamma var även me hon både igår och idag. Jätte kul att träffa henne igen oxå:) Man hängde ju en del i Våla på gymnasietiden och var då hemma hos Malin när hon bodde hemma hos sin mamma. Kul var det!

Annars idag har jaäven fyllt kyl och frys med mat. Barnbidraget kom ju, höhö. Jag får alltid det insatt på kontot till den 19 varje månad och det är alltid lika lägligt med den där tusenlappen:)

Efter middagen följde ja me mamma till mormor och morfars hus. Känns så konstigt att det är sålt... De nya ägarna var där och höll på i trädgården när vi kom. De verkade jätte trevliga så de kändes faktiskt bra:) Men nu är iaf huset helt tomt och nästa vecka blir det flyttstäd.

Ja det var våran dag det. Flängt hit och dit känns det som... Imorgon ska vi ut och fara igen, haha, rastlösa som vi blivit. På torsdag har vi inget inplanerat så då ska vi ha en hemma dag! Och på fredag är det ju midsommarafton, Kul!

Lite nytt till hemmet blev det idag:) Jag unnade även mig en ny lotion och Albin ett par jeans på rean. Det är ju typ rea överallt just nu!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Din borde ju ju oxå komma snart,om jag har fått min menar ja :)

Ja, det var skit trevligt! Om vädret tillåter så blir det nog nå mer snart!! :) tror det var värmen & solen som gjorde dom små liven sämre. För sen på kvällen var Clara rätt pigg & idag har hon oxå varit väldigt pigg! Snorig & lite hostig. Men what to do!! Hoppas ni får en trevlig midsommar imorrn nu då :)

2012-06-21 @ 21:35:57
URL: http://memmaan.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback