Some new




Äntligen har jag ett vitrinskåp!:) Och jag älskar det! Det är i den modellen som jag letat efter. Man blir så glad när man hittar precis det man vill ha!
Och som ni ser är det fyllt. Så himla skönt att allt glas och porslin är upp packat nu. Porslinet som jag ärvde från min farmors mamma var ju hela 2 flyttkartonger... Det som visas på bilden är bara hälften! Super fint är det.
Robin protesterade lite att han inte fick in sina whisky flaskor me de fick inte plats! I protest ställde han in en flaska men jag hälde upp den i en fin karaff som jag fått efter mormor och morfar:) då är det okey att han har den står där, haha.



Från senaste ikea besöket fick lite rosa flytta in hos oss:) Jag ville ju ha grön igentligen på gardiner/kuddar/matta/ljus men eftersom hallen blev målad grönt så tyckte jag det skulle ha blivit för mycket... Rosa är fint!




Jag fick även de super fina tavlorna på posten förra veckan! Bara älskar dem!
Jag vet inte riktigt vad jag ska ställa på byrån ännu men tills dess får det vara det här, lite ljuslyktor och min spargris från när jag var liten:)

Jag gillar att vårat hem har blivit pastelligt! Det är mjuka, vackra färger som jag tror att jag inte kommer ledsna på i första taget.


Baksidan höll Robin på med igår. Körde upp jord och la ut med grävmaskinen. Nu ska det finplaneras lite och fyllas upp me grus i "ute rummet". sedan är det dax för rullning av gräs och plattläggning:)

Jag har sagt det förut men jag säger det igen, Jag älskar vårat hus!
Det är precis som vi ville ha det. Visst det är lite kvar att göra men vad gör väl det:) Vi tar lite allt eftersom.

Nä nu hör jag en liten unge som har vaknat ute i vagnen, sen ska vi bege oss till särmor en sväng:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback