Torka...

Var börjar man?... Veckan har gått så fort så man inte minns ett smack nästan:)

Söndagen; satt jag me större delen av min familj i bilen fram och tillbaka till Linköping och i spöregn för att se försvarets flyguppvisning. Det var jätte kul!! Mysigt med regn när man är fullt utrustad för det:) vi fick se en massa olika konster utförda i luften av diverse flygplan. Bäst är ju såklart JAS gripen;) men även de andra som tunnan och lansen var även kul att se! Och tummelisa;)

Måndagen; skulle jag ha haft en hemma dag (hade jag bestämt kvällen innan men rastlös som man är så blidde det inte så). Jag och Albin tillbringade fm hos pappa och sedan lurade ja me honom till jysk för att hjälpa mig hämta vitrinskåpet som hade kommit. På em när Albin sov (i 3 timmar!) meckade jag ihop skåpet. Ett jäkla meck!!! Visar bild senare på det, as snyggt vart det:)

Tisdagen; handling på Ica maxi och sedan kom Malin & Billy hit på lunch:) Super kul att träffa dem igen! Hon stannade hela em oxå, tiden springer iväg när man har roligt! Vår bankkontakt kom även ut och kikade på vårat bygge och hon skulle äntligen lägga om våra lån nu, skönt! På kvällen åkte jag och mamma på tupperware party hos min svärmor. Det blev en dyr kväll... För min mamma som fick betala hela kalaset hehe (hon insisterade så). Taack!

Onsdagen; tog vi en lång prommis hem till mamma och pappa för fika och lunch. Sen mot kvällsingen blev det grillning hos svärföräldrarna. Bra dag helt enkelt!

Torsdagen; Igår shoppade ja lite på ikea. Jag som bara skulle köpa 3 ramar kom ut med 2 kassar och 800:- fattigare... Ooppsi! Men skatten kom ju så det drabbade ju ingen fattig, eeee... Väl hemma igen pysslade jag me köpen och gjorde sedan en brak middag!

Fredagen; Ja idag alltså:) Dagen har spenderats i vänge hos Kim med familj. Hanna var även där så det var fullt ös med alla våra 5 barn! Kanon väder blev det oxå... Jag blev helt ställd, fick smått panik i värmen på Kims veranda, haha. Man är inte van! Jordgubbar (svenska!!!) och glass bjöd karln på till efterrätt. Satan vad gott det är!! Blev nog Albins favorit oxå tror ja:)
Nu på kvällen gjorde jag och Robin fin middag. Grillad karré, potatisgratäng, majs/chevreknyten, as god sallad och 2 olika såser på det. Albin fick grillade köttbullar han:) Mysigt att laga god mat och duka fint fast det inte är nå speciellt att fira. Eller ja vi sa i efterhand att det fick bli för våran förlovningsdag i april som vi båda glömde av;)

Ja det var i stort sätt min vecka det! Imorgon blir det några timmar jobb (på nya jobbet t.o.m:O) och sedan bär det av till Lagga för att fira min farbror som fyllt år. Vi ska även träffa el-killen och göra upp. Första och ända gången jag har haft 5 siffrigt belopp i plånboken!

Nix nu ska jag sluta mina tunga ögon, go natt!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback