Albins 1:års kalas!

Nu äntligen har jag tatt mig till datorn och tömt systemkameran på bilder. 547 st var det sen sist jag tömde i november!! Herregud och jag som tyckte jag tog lite bilder... Men bara 1:års dagen och kalaset var 128 st.

Tänkte bjuda på en bild bomb från födelsedagen och kalaset:)

Morgonen








Kalaset!

Saccosäck från moster och morbror!:)





Moster♥


Mera paketöppning med mamma...


Och pappa! Massa fina saker blev det:)


Fikabordet, som jag faktiskt blev väldigt stolt över *skryt*






Alla gäster!




Skapligt roade alla såg ut på denna bilden då, haha! Men mkt trevligt kalas var det iaf:)


Bus farmor satte kusinen i lådan




Helt underbar dag blev det! Jag är super nöjd! Hade varit skoj att ha ett barnkalas med men det orkade jag fasiken inte dra ihop... Jo om huset vore klart så hade det varit lättare men aj aj. Albin bryr sig nog inte, bara mitt eget samvete som lider tror jag;)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback