Det GÅÅR framåt:)

Sen Albin tog sina första steg så har han varit noll intresserad av att gå. Jag har heller inte puchat honom att försöka. Har tänkt som så att vill han gå så gör han det när han själv vill. Och idag har övat heela dagen:) Började med att vi var hos syrran och lunchade. Han tyckte nog inte han fick tillräckligt uppmärksamhet för helt plötsligt när vi sitter och snackar så ställer han sig upp och tar några steg. Så duktig<3
Efter det har han gjort samma sak flera gånger. Ställer sig upp utan stöd och traskar i väg. Oftast blir det inte fler steg 4-5 men nu innan läggningen gick han mellan soffbordet och tv-bänken. Så kul att det verkar ha släppt för min lilla skrutt nu:) Nu är det bara övning!

För övrigt så tror jag att Albin är inne in nån fas just nu... Sover jätte dåligt både på natten och dagen, "kort stubin" och allmänt grinig. Han verkar drömma väldigt mkt på nätterna, kan vakna och vara jätte ledsen men sen tvär slockna igen. Vrider och vänder sig i sängen och gnyr oxå. En annan ligger ju bara och lyssnar på det där:/

Säger som vid de andra faserna han varit i, hoppas det går över snart! Och det gör ju det tack och lov tillslut:)

Jag försökte ta flera kort när han var på benen och gick men antingen så hann jag inte eller så låg telefonen för långt bort. Dessa två är vad jag lyckades få...


Kommentarer
Postat av: Caroline

Heja heja, nu GÅR det undan! ;)



Viggo är likadan, speciellt sömnen krånglar och han drömmer väldigt mycket.



Har ni några planer på torsdag? Det ska ju bli kanon väder då och jag funderar på att hitta på något roligt utomhus :)

2012-03-20 @ 10:12:33
URL: http://carolineprim.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback