Freedagen

Alltså herregud vad roligt jag hade i fredags! Först middag på brasseriet (tror jag de hette) me de flesta som jobbar kompisarna. Sen förferre hos bästa Lollo och sedan utgång på flustret. För festen var jätte skoj, kul att så många kom med. Drickat flödade (pik till min kära Anna;)), dans och många skratt! Sen ner på stan stannade vi till på red room för att ta en öl, dö tråkigt ställe btw. Men sen blev det flurran. Alltså seriöst dansade vi konstant mellan 12-03. Kommer inte ihåg sist jag gjorde det och det var sååå roligt! Knäna och fötterna värker fortfarande...

Min snälla "man" hämtade mig sen oxå. Det var först när jag satte mig i bilen som jag kände hur full jag var, haha. Snacka om att jorden gjorde några extra varv...

Gårdagens bakfylla var såå värd att ha för det var den roliiigaste ute kvällen på ett jäkla tag!

Älskar er brudar!!! Och Christer och Petter, haha


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback