Jobbeli

Nu ligger denna mamman till sängs! Imorgon ska jag vakna till väckarklockan 6:00 för en timme senare ska jag infinna mig på jobbet:) Sista passet på Dalby innan kommunen tar över, eller jag skulle nog säga sista passet på Dalby överhuvudtaget... Fast det det vet ja inte riktigt, skulle vara kul och se nått hur ändringen blivit. Jag menar det behöver ju inte bli dåligt:) fast de nya scheman är skiit så det är ju ej skoj...

Dagen idag har varit jätte skoj! Fyrishov blev super lyckat tycker ja:) Albin kanske inte håller heelt me mig haha. Jorå det var bara i början han tyckte vattnet var läskigt men sen mjukna ha! Lagom till Walfrid inte ville bada längre;) ingen tajming på våra barn hade vi, haha. Efter fyrishov blev det china buffé. Och fy satan vad gott!! Jag höll på att spricka efteråt. Albin sov i vagnen hela lunchen han, super trött efter badet.
Nä du Dalkullan; den här dagen gör vi om igen!:)

Knasigt väder det har varit idag oxå då! Sol, moln, regn, hagel, sol, hagel... Hela tiden har det varit så. Nu på em när jag skulle söva Albin i vagnen råkade vi ut för värsta hagel regnet. Det bara piskade mot en! Men Albin verkade tycka det var mysigt under regnskyddet och höra på smattret för han somnade så gott ändå.
Nu ikväll har vi varit på middag hos mina föräldrar. Robin är och övningskör med sin bror i Västerås. Han ska nämligen ta tungt släp till lastbil och behöver träna att köra lite innan uppkörningen. Måste ju vara as svårt att backa innan man fått in snittsen! Men de klarar han nog:)

Nu; Gnaatt på er!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback