Onsdag!

Vilken tråkig dag! Inte har jag tagit mig för att göra den nå rolig heller... Vi var och handlade på Ica maxi på fm bara, det var väll dagens höjd punkt... Jag försökte få till en lunch träffa med någon men alla bara dissade oss:( Fy på er!!

Imorgon får det bli andra bullar, då ska vi göra nå skojigt:) Kanske mio/em/ikea och kika på nån soffa vi ska beställa. Funderar på att åka till nån lekpark snart me för kom på igår att Albin har inte fått premiär gunga ännu. Det måste provas vad som tycks om det!!:) kanske till Stadsparken så kan vi mata änderna me:)

Igår förgyllde vi dagen med att på fm åka till öppnis, sedan lunch med pappa och även middag. På öppnis fick Albin prova att åka rutchkanan som
de har inomhus. Han tyckte det var jätte kul! Ville bara åka mer och mer:) Så kul att se. Märktes att han fick den där pirr känslan i magen när han åkte ner.

Middagen uppe hos mor&far stod jag för medans mamma gjorde semlor (det var ju tisdag lixom, då måste det vara semla i dagarna 7). Albin hjälpte sin mormor han:)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vi ses gärna någon dag. Jag vill vara ute med viggo när vädret är bra, mata änderna och besöka lekpark. Imorgon ska vi till Ikea en sväng, vi kanske springer på varandra där :)

2012-03-07 @ 19:03:56
URL: http://carolineprim.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback