Helt underbart

Jag ligger i sängen och drar mig lite. Jag vaknade klockan 7 och kan inte somna om. Albin ligger tätt intill mig och sover fortfarande, så jäkla mysigt! Jag har inte tagit tag i de nattliga besöken ännu för jag tycker det är lite mysigt att ha honom nära på nätterna. Tänk om några år kanske han inte ens vill vara nära mig, haha. Nä jag njuter av gosungen ett tag till:) Vem vet det kanske löser sig av sig själv sen.

Igår vart det en riktig shopping dag, igen... I fredags fick ju Albin sig en hel sommar graderob och igår var det min tur. Så himla skönt att ha linnen/tröjor som det inte är hål på! Det vart 6 nya linnen, t-shirts, 2 par shorts, 2 koftor, 1 bikini och en vanlig bh. Shortsen är jag as nöjd me, ett par i jeans och ett par i tyg blev det. Dom i tyg sitter verkligen som en smäck! Jag brukar ha så svårt att hitta shorts eftersom jag har så smal midja till mina knubbiga lår och stora rumpa:) men nu har jag ändrat mig i kroppen känner ja och nu var det lite lättare, gillas! Jeans shortsen är lite stora i midjan men det finns ju skärp:)

Nu längtar jag lite tills jag får hämta ut mina glasögon! Nu när jag vet att jag ser lite halv taskigt så tänker ja på det hela tiden. Som i helgen när jag körde långt så blev jag as trött i huvudet, kom på mig flera gånger med att typ kisa. Jag längtar ju på ett sätt inte tills ja får dom me för jag passade absolut inte i dem! Ser ju ut som en skolfröken ju, haha. Men det är ju som sagt bara vid bilkörning och tv tittande som de ska användas:)

Idag blir det öppnis iaf på fm. Sen vette fanken... Borde ta tag i Albins rum nu. Snart ska vi värdera huset och då vill man ju få det mesta klart till dess! Så eftermiddagen ägnar jag nog till att måla taket en sista gång där inne och sedan spackla klart den sista väggen. Tapet och golv har vi ju hemma så ger man sig fan på att få det klart så är det ju det till helgen, lätt! Men vi får som sagt se:)

Kolla sov stilen just nu... Sötunge!!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback