Party lördagen

Fy vad dålig jag blivit på att uppdatera här... Men man har så mkt att göra hela tiden! Fast jag har faktiskt försökt postat detta inlägg sen i måndags... Blogg.se appen har ej funkat för mig:(

Lördagen var iaf en riktigt toppen dag! Den började ju med shopping med syrrorna på ikea, boladcity, citygross och bolaget. Aslutades med en dunder kul 40-års fest i dalby. Anna hämtade upp mig vid halv sex och så bar det av att fira världens hetaste 40 åring, Marin! Och vilken fest det blev! Alla bjudna hade fått uppdrag inför kvällen och det bjöds på tipsrunda (mitt lag som ordnade), lekar, massvis med uppträdanden och spex och sedan mot små timmarna dans såklart. Jag hade verkligen skit kul! Fötterna värkte riktigt mkt efter den kvällen, kanske inte så smart att inviga nya klackarna på dans golvet;)

Bästa på hela kvällen var samba uppvisningen!! Så jäkla grymma tjejer på att skaka rumpa, haha. Samba-tjej som Marin varit drogs med upp på scenen tillslut och takterna satt i kan man säga:) Skaaka roompa kan vår vän! haha.

Tema på festen var; Färgglad huvudbonad. Så typiskt Marin, haha. Men alla hade verkligen gått inför att fixa nått att ha på sig. Kul tema så här i efter hand:)

Bilder säger allt så;

image description

image description

image description

image description

image description

image description

image description

image description






Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback