Utedag

Idag har vi varit ute precis hela dagen lång. Iaf jag, Albin sov ju en stund inne:)
På fm packade jag fika korg och gick ner till pappa vid åkern på lite mini-picknick. Efter det kom Ingela och en väninna hit på en kort kaffe. Förmiddagen gick alltså i fikats tecken;)

När jag fick Albin i säng så bänkade jag mig i solen. Ingela lämnade Patrik Sjöbergs biografi här så den dök jag in i direkt. 2 timmar svischade förbi! När Albin vaknade hade vi vatten lek ute. Jätte kul!! Både han och jag var sjöblöta, haha.

Middagen premiär åt vi utomhus. Grillat oxå, Mmm! Å vad jag ääälskar att sommaren har kommit!!
Idag tog solen BRA på mig. Blev en anings röd t.o.m på vissa ställen. Albin är jag duktig på att smörja men inte mig själv.

Imorgon ska vi ner på stan. Jag har en synundersökning inbokad nämligen... Jag har äntligen börjat inse att det är dax för det. Jag ser texten suddigt på Tven och känner mig ansträngd i ögonen när jag kör bil... Det visar hur det hår imorgon. När jag ändå är på stan och flänger ska ja fixa lite sommarkläder till Albin och lite baslinnen till mig själv. Välbehövligt!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback