Vinterkläder...

Sitter just nu vid datorn och kikar på ytterkläder inför vintern till Albin. Jätte svårt ju att veta vad man ska köpa! Vad är bra och vilka märken är sämre, vantar. mössa, extra till dagis... Fy det blir en dyr historia me! Didrikson verkar ju ha fått bäst i test hos de flesta iaf... men de kostar lite me. Kapphals overall ska ju me vara kanon tydligen, lika så lindex. Hos lindex fick jag 25% rabatt på ytterkläder hem i brevlådan idag, lika så 15 % på polarn och pyret. Känns som om man borde ta och bestämma sig snart vad man ska införskaffa för sen är det väll slutsålt överallt...
 
Jag bryr mig ju inte så värst mkt om vad det är för märken på barnkläderna. Bara det är bra kvalité som håller ett tag. Härom dagen stod jag och tittade på vinter overallerna på ica maxi och coop. Men de känns lite väl tunna tycker jag, iaf ica maxis... Där emot tror jag att deras fodrade galonställ är super till hösten! Snygga färger hade de me:) Men sen är det ju oxå, Hur mkt olika kläder ska man köpa på sig igentligen?! På dagis just nu har han en vind/regn overall som han lika gärna kan ha sitt flecce underställ under i höst. Regnstället lika så (fast det är lite väl stort...)! Beror väll lite på när vintern kommer antar jag...
 
Just nu lutar det nog åt dom här vinteroverallerna;
 
Denna är från lindex. Fin färg!
 

Och den här från kapphal.
 
Vi får se...

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback