Nu börjar det...

Blev inget restaurang besök eller bio. Jag orkade inte och Robin hittade ingen bio han ville se iaf. Så då fick han den brilljanta idén att vi kan ju börja röja på tomten. Så det gjorde vi! Vi hann röja färdigt vägen till tomten (ja eller där det så småning om kommer vara en väg). Imorgon blir det till att börja ta ner lite träd. Måste ju titta ut vilka vi vill spara oxå. För enligt Robin kanske man vill hänga upp en hängmatta i framtiden... Tur att någon tänker så långt iaf:)

Var ju in en sväng till stan idag för att umgås me Lollo. Fy fasiken vad det regnade där ett tag... När jag parkerade så kom värsta skuren så jag fick lixom sitta kvar och vänta ut på att det skulle sluta. Vi kikade runt lite iaf på all rea. Vi som inte skulle ha något, hmm. Ja hittade ett par skit snygga jeans för 99:- som jag bara inte kunde låta bli. Gröna var de t.o.m lite ovanligt för att vara mig. Väldigt snygga och TAJTA. Men de går ju ut sig (förhoppningsvis!) Sen drog vi en fika på storken. Väldigt mysig dag!

Imorgon är det jobb dårå. Får se om min lilla tant har klarat sig eller gått vidare...


Andreas och Lindas hus så här långt. Snart är vi oxå där<3


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback