Nu jäklar!

Nu är tisdagar, torsdagar och söndagar bokade för simning! Måste komma igång med träningen nu. Ta dig i kragen nu Elin!! Haha. Robin har t.o.m varit o köpt ett träningskort nu. Nu ska vi bli fina och starka!!:)

Idag har det varit en tung dag på jobbet. I morse satt jag först vak sen fick vi reda på att våran förra arbetskollega har gått bort. Helt oväntat! Han hade bara ramlat ihop på dansgolvet. Han som hade små barn. Tycker sånt där är så hemskt. Man kan ju inte låta bli att tänka på att om det hade varit någon av mina anhöriga, Robin t.ex. Fy vad hemskt! Man ska verkligen ta hand om varann och leva som om det vore den sista. Sen precis innan jag slutade idag så gick den boende bort som jag suttit vak på bort. Skönt för henne men det blir ändå jobbigt. Den begravningen tänker jag verkligen gå på! Kommer bli tomt utan den underbara människan. Vila i frid!

Idag efter jobbet så åkte jag och lisa och fixade allt till kräftskivan, som är på lördag. Längtar som tusan tills dess. Vi har oxå hittat på en massa skoj som vi ska göra (leka, hehe). Kommer bli kanon, som de andra åren!

Jaha det var min dag det... Nu sitter jag här helt alone. Robin är ute på galej han:) Släppte han lös för en kväll, haha. Han o Joel skulle dricka bira tror jag. Antar att de går och ser timbaktu oxå. Det hade jag oxå velat gått på ikväll men nu hade vi ju bokat torsdagen för simning...  Nejdå men jag tycker det är ganska skönt att vara hemma själv ibland. Det är viktigt för lite egen tid:)
Godnatt på er alla! Tänker på dig Marin♥

p.s kika in på Mikaelas hemsida. Dom har fått en kull valpar nu! Såååå söta:)





Kommentarer
Postat av: Marin

Tack fina du!!

/marin

2009-08-16 @ 10:40:39
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback