Slödag var precis vad jag behövde

Inte har man gjort nå vettigt idag heller:) men va skönt det är att bara vara. Simmade i morse och sen handlade jag en sväng. Var till ekeby o köpte hundmat o en leksak till hundarna. Är en sån där boll som man stoppar godis i, aktiveringsboll heter det ju. Cia tyckte den var jätte rolig! Hon har farit runt me den på golvet som en vilding. Igår satt Robin o räknade ut vad min månadskostnad är på hundarna... Tydligen så är det 1800:- varje månad. Blev lite sur på han för det.  Jag skiter i hur mycket hundarna kostar för de är värda allt. Vet inte vad ja skulle ta mig till utan dem! Jag tycker att jag får ha den kostnaden för jag har ingen direkt hobby att lägga pengarna på och jag slösar inte pengar på kläder o andra prylar.

Nu kom baben hem. Nu ska vi fixa nå mat:)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback