Söndag och helgen är över...

Blev en ganska härlig helg trots att jag jobbade:) I fredags så satt vi hos Viktor. Alla drack förutom jag... liiite tråkigt. Var så sugen på att följa me ut sen när de traskade ner på stan men jag satte mig i bilen o puttrade hem. Det var ju ren lögn att försöka somna utan min babe brevid iaf. När Robin kom hem vid 3 så hade jag fortfarande inte somnat. Var tungt att kliva upp sen halv 6 kan jag lova. Skönt att man hade kökstjänsten den här helgen:) Lördagkvällen sen så drog jag, Robin och Viktor en grillning här hos oss. Very nice!! Oskar och Ines kom även förbi senare och gluttade på en film me oss. Riktig myskväll blev det med chips och godis:)
Idag efter jobbet så åkte jag till tomten. Där var Robin och grävde med pappas maskin. Ingela och Staffan kom även förbi och tittade. Robin har nästan grävt färdigt vägen fram till tomten nu. Duktigt gjort av han! Vi bestämde även hus huset och garaget ska ligga idag, äntligen är vi överrens haha. Kommer bli riktigt bra! Dom skulle ju komma från lantmäteriet i mitten av september och märka ut tomten och var huset ska stå så det var ju på tiden att vi kom överrens! Vi har även kommit överrens om vad det ska vara för färg på huset och vad takpannorna ska vara i för färg. Helt sjukt att DOM där måste godkänna hur VI vill ha det. Det har de ju inte något me att göra egentligen... ska vara me och bestämma överallt. Längtar som sjutton tills alla papper är färdiga!!!!

Imorgon är man ledig dårå. Tänkte försöka få över farmor hit och ta en tur i skogen med henne. Finns ju så mkt kantareller:) Fick jätte mycket av mamma idag som jag har förvällt och fryst. Super gott ju!!!
Men annars så blir det lugnt imorgon. Ska njuta av att slappa lite:)

Blääää på att betala räkningar....

Byeeee och godnatt!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback