Tisdag

In kommen efter Lisas och min power walk till ramsta och tillbaka. Härligt! Blidde ingen simning är ju så skönt att ut och gå oxå:) Nu ska jag äta lite frulle och sedan slå en pling till Lollo och kanske dra en fika me henne. Skulle vara nice:) Nyss så ringde även min älskling och frågade om vi inte kunde gå ut och käka ikväll och sedan se en film på bio. Det säger man inte nej till! Jag vill prova något nytt mat ställe. Men vet inte vart! Kanske peppar peppar eller lingon för där har jag aldrig varit. Får se får se.

Igår när ja var på stan så köpte jag nytt garn så jag kan sticka ett par nya sockor. De förra blev för små så de har Lisa fått. Hoppas på de här nu:) Fick bli vita med lite brunt i. Kommer bli fint:) Är så roligt att sticka jue!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback