Tråkigt...

Ja vet att det är sämst uppdatering här. Men dagarna rullar på! Jag tycker inte vi haft nått inplanerat alls igentligen men dagarna fylls me saker att göra ändå. Vi är knappt hemma känns det som. Idag har vi dock varit hemma hela dagen:) Så skönt faktiskt! På fm plockade städade jag lite smått och sedan satt vi ute jag och Albin på baksidan (i solen t.o.m!!!) och fikade. Jätte mysigt bara han och jag. Albin pratar så mycket just nu. Eller nja pratar men han gör sig förstådd iaf så man hänger lite me i hans samtal, haha. Till lunch gjorde vi bananplättar och efter det somnade Albin på stört. Igår la jag och Robin in golvet i Albins rum och idag under Albins sovstund tapetserade jag. Blev riktigt fint!! Nu är det listerna som ska dit och sedan är det färdigt:) Ska bli skönt att flytta in hans säng och leksaker in dit. Känns som om då kanske jag själv får sova lite bättre när han sover i eget rum. Vi får sii... Helgen då... Imorgon ska vi ev till Strängnäs på dragracing men annars finns inga planer. Vädret ska ju vara fint hela helgen så man läär ju passa på att vara ute. Men annars FYY för denna sommar. Jag slår vad om att när man börjar jobba sen då kommer sommaren... Nä nu är mys med älskling i soffan till en film<3


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! :) sån himla fin tapet Albin fick i sitt rum då! :) riktigt snygg! Hoppas vi kan ses snart! Längtar! Kram

2012-07-20 @ 22:54:02
URL: http://barababbel.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback