Alltså ååå gårdagen💕

Jag är så nöjd, glad, kär, lycklig och allt är verkligen toppen just nu!

Jag blev verkligen tok nöjd med håret igår. Bara att få sitta och snacka lite skit i frisörstolen var ju såå härligt! Jag och Robin blev sams och han överraskade mig rejält med en riktig myskväll efter barnen somnat. Vi satt och pratade till sent och drack vin/öl. Så värt det även fast man var tok trött när alla tre ungarna vaknade kl 6... ser riktigt fram emot Robins födelsedags present nu! En spa weekend bara vi två❤

Håret blev kort och det är sjukt ovant. Jag drog i lite mörkare färg i det nyss me. Skönt med förändring! Varning för den osminkade sanningen... Känner mig som ett lik just nu😣 är så sugen på att sola solarium just nu!


Trevlig fredagskväll på er!😘


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack, Ja det känns bättre på nåt vis men det tar tid att vänja om. Kul med förändringar :) tankarna svävar iväg på nya tapeter å möbler, haha. Det blir dyyyyrt! tack och lov så blev det ingen mer kräka och A var så pigg sen. Tack för Tumhållningen :) kraam Elin

2016-01-08 @ 23:09:28
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback