27 April

Idag fick jag LÖN!!! Så himla skönt eftersom kontot ekade lite:) Idag fyller även min lille bror Lasse 14 år, GRATTIS till dig lillen! Ska nog upp på en kvällsfika o fira honom lite senare.

Så har ju helgen varit oxå då.... Försvann lika fort som den kom men men. Har varit en hyffsad händelserik helg iaf. Fredagen så jobbade jag kväll. Slutade halv 10 och efter det så åkte jag o Lisa till flottsund o solade, va riktigt sköööönt:) Sen åkte vi hem och jag myste ner mig helt själv i soffan och somnade. Vaknade av Robin som kom hem, har ingen aning om va tiden va, ja va så trött. Somnade om iaf trots man hade en sprit ångande person brevid sig...
Lördagen så jobbade jag dag 7-16. Tung dag!!! Tiden gick så långsamt fast ja jobbade me favorit bruttorna. Åkte hem och snickrade färdigt hundgården, äntligen. Sen blev det mys för hela slanten i soffan den här kvällen dock inte ensam:) På söndagen steg jag upp tidigt, för tidigt. Jag hade lovat pappa o välta åt honom. Satt på traktorn från åtta till ett. Va riktigt skoj faktiskt, vet inte hur många jag hejade på längs 55:an. Sen kl två så firade vi Robin mamma som hade fyllt år i fredags. Va riktigt trevligt! Fint väder va det så vi satt ute på deras uteplats, älskar solen!! Efter det va det bara hem och vända för jag mamma Lisa och Lena Jarlstad skulle på ljusparty hos min faster i Lagga. Himmel och pannkaka va mkt fina grejor hon hade där!!! Ville ju mest ha alllllt. Köpte iaf två jätte fina ljusstakar att sätta på väggen o lite andra små ljus. Jag tänker ha ett ljusparty hemma hos mig i maj, så den som är intresserad hör av er:)

Idag har jag varit ledig. Blev lite sov morgon sen drog jag och Lisa på lite shopping. Hittade mkt fina saker. Köpte ett par sommar skor och lite hårprylar till mig, present till Lasse och kläder till Robin:) Hittade två skit snygga t-shirt till han på JC och en annan jätte fin tröja på jack&jones. Hoppas han blir glad. Är kul me överraskningar! Och sen klockan två, när vi kom hem, så har jag suttit på åkern idag igen. Åhhh är så mkt att göra just nu.

Nu ska jag sno mig på o slänga ihop lite mat tills Robin kommer hem och sen ska jag väll ut igen och köra färdigt sista stycket på åkern. Herregud va dammig jag är....

Grattis lilla "fjortis" Lasse

Kommentarer
Postat av: Lollo

jag kommer på ditt ljusparty babe! :D tihi <3

2009-04-27 @ 21:33:49
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback