Äntligen är påsken över

Dålig uppdatering här över påsk helgen... hmm men det har varit fullrulle hela helgen. Man är helt slut nu. Jag har jobbat hela påsken plus att man ska till all släkt o äta massa mat. Tror inte jag kommer bli hungrig någon gång mer. Haha.

Långfredagen började me att jag jobbade hela dagen och sen så blev vi bjudna på påskmiddag hos Ingela och Staffan. Jätte mysigt. Hela familjen samlad. Blev sjukt mätt så jag nästan somnade i soffan sen. Blev en ganska tidig kväll. Robin drog vidare till Joel som hade förfest men jag orkade verkligen inte plus att ja det inte går att lämna hundarna. Tur hade jag att Robin skippade utgången och kom hem till mig ist:) Mys<3

Påskaftonen så jobbade jag först sen så packade vi bilen me hundar o så och for till Lagga för yttligare en påskmiddag. Farmor hade gjort sååå mkt mat, herregud! Men gott var det som alltid där:) Fint väder var det oxå så vi va vid deras damm o matade fiskarna(som dock lyste med sin frånvaro) och busade me alla hundar. Robin träffade min faster för första gången. Hon har tjatat så om att se honom, haha. Sen åkte vi till salabacke o hämtade lite grejor, post o så. Robin hämtade sin sladd så att vi kan koppla ihop datorn o TV med varann.

Påskdagen så blev det mera jobb hela dagen o sen så skulle vi ha åkt till morfar på middag men jag ORKADE inte. Blev såå mätt på bara tanken på ännu en påskmiddag. Så det fick bli en grillning här hemma ist. Viktor, Joel, Rebecka, Lingman, Anton, Erika, Simon, Otto plus lite fler kom förbi. Men satans va kallt det blev ute, haha. Hade nog lite för mkt sommar känslor tror ja. Vi gick in ganska så snart efter vi ätit. Har nog aldrig varit så mkt folk på samma gång inne hos mig förut. Fick det till 14 STYCKEN!!! Lita på mig när jag säger att det blev TRÅNGT. Haha men välldans va trevligt vi hade:)

Måndagen så var jag iaf ledig, så skönt! Lite sov morgon blev det, nice. Sen gick jag o Robin ut o fortsatte med hundgården som pappa o Robin hade på börjat dagen innan. Vilken härlig dag det blev. Vi va ute hela dagen. Mikaela kom förbi o fottade Cia. Den busen ville inte alls stå stilla, haha. Men det blev en hel del fina kort iaf. Kika in på hennes hemsida o se alla hennes hundar o bilderna på Cia såklart. Harrystaff.se Sen på kvällen så åkte jag o Mikaela o titta på Lollos nya lägenhet. Shit vilken fin!!! Jag vill oxå ha!!! Hon har köpt en 2,5 på väderkvarngatan i ett gamalt jätte fint hus. Sen blev det Macedonken för hela slanten, haha. Gott var det.  Sen blv det lite bråttom hem för jag hade ju lovat Robin att komma hem i tid! Blev myskväll sedan i soffan:) Han hade laddat ner Australia. Men vilken LÅNG film det var. Välldans bra men för lång. Fick ju nästan sitt sår, haha.  


Cia i vår solen...

och så Loke förstås:)

Medans vi satt o solade oss o lekte så jobbade grabbarna. Eller det va mest Robin som lekte tror ja:) Pappa stog mest och tittade på.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback