GodMorgon

Ny vaken me te muggen i handen. Blev lite sovmorgon idag, skönt. Helt otroligt att hundarna inte började gnälla förens halv 9. BRA dom börjar lära sig!

Igår så var jag och Lisa på gamla Ikea. Dom hade utförsälgning. Allt i butiken 60%. Hittade jätte mycket:) Så nu har jag ätligen köpt en tavla till rummet. Ska bara måla eller tapetsera om väggen. Nu har jag iaf bestämt mig för att det ska vara rött! Haha har velat fram o tillbaka vet inte hur många gånger:) Ihelgen ska vi flytta hit Robins soffa oxå. Bra det för min börjar bli trasig. Men betalar man 400 för en beg soffa så får man väll inte räkna med att den håller länge heller. Det blev även nya glas. Vanliga o grogg glas:) Jätte fina! Sen massa annat kraffs som man igentligen inte behöver men men. Hur nice är det inte att shoppa på rea! Gick även in på nya Ikea, där hittade man ju oxå saker, haha.

Nu ska jag göra mig iordning o åka till gränbyC tills dom öppnar. Måste hitta nått till fradag, då vi förmodligen ska gå ut:) Sen ska ja ti apoteket till syrran, stackarn är sjuk. Sen även den här dagen jobbar jag kväll...

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback