Hujeda mig vilket stök...

Sitter för tillfället vig bordet o äter lunch. Kan ju samtidigt slänga upp ett inlägg här:) Jisses va gott det e me knäcke macka med keso o avokado på, mmm.
Snart ska ja åka ut till dalby på personalmöte, suck. Liiite jobbigt när man lixom inte jobbar. Förstör hela dagen. Men lite roligare när man fick ett mess av Lollo att hon oxå skulle dit:) har ju inte sett tösen på as länge känns det som (söt kommentar btw gullunge). Hoppas allt går bra i lägenheten. Jag vill oxå flytta nu! Lite svårt när Robin inte får lägenheten såld o att det inte finns så mkt bra hus till salu:( Men det kommer säkert!
Jag o Lisa va på IcaMaxi o påsk handlade nyss. Tänkte att det inte skulle va så mkt folk men där hade ja fel.... glömde ju att det e påsklov! Ungar överallt! Mammor håll i era barn!!!! Ibland funderar ja om man verkligen kommer skaffa några sälv, haha. Nejrå men det får dröja läääänge till. Har hört riktiga skräck historier av Marin på jobbet, haha. Och det där med att föda USCH!! Man kan ju spricka hit o dit o det gör nog såååå ont så att man inte förstår hur ont det måste göra...
Men oj vilket barn inlägg det blev, haha.
Ikväll ska ja o pappa åka till Lagga o hälsa på farmor o farfar. Farfar är hemma nu ett tag. Ska bli kul att se honom. Och extra roligt att min faster är hemma från thailand!!! Nästa vinter ska ja o Lisa åka o hälsa på henne där. LÄNGTAR!! Men först är ju svenska sommaren o den är ju bäst:)



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback