Jag vill vara glad!

Usch nu siter ja verkligen o deppar ihop snart. Ibland känns verkligen allt botten. Allt är fel! Varför kan man bara inte vara glad jämt för... Känns som om jag har gått o burit på en massa saker inom mig så länge o nu har det bara runnit över. Känns som om jag inte kommer någonstans med mitt liv. Jag bara står still, jag vill utvecklas. Ha en ordentlig utbildning och ett bra jobb. Jag ska inte klaga på min ekonomi men jag hatar verkligen att man måste prioritera saker hela tiden o inte kunna spara nått. Jag vill göra nått drastiskt. Resa jorden runt, plugga utomlands, uppfinna något, bestiga ett berg, ja göra nått iaf!!! Göra nått som inte är typiskt mig. Ååååå säger ja bara!!

En sak som gör mig glad iaf... det är ju såklart min Robin:)
Jag älskar dig så mycket. Du betyder allt för mig. Det finns ingen finare person än dig. Du är så himla omtänksam o snäll hela tiden. Jag vet att du aldrig skulle försöka göra mig illa eller såra mig. Känner verkligen att jag litar på dig, känns så himla underbart för det har jag aldrig haft förut. Hoppas på ett långt o lyckligt liv med dig!!
Vi föralltid hjärtat!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback