Ledig härlig dag


Jag o söta Cia i fredags! Lollo du borde bli fotograf:)

Idag är man ledig, så skönt. Har blivit mkt jobb nu på sistone... Den här veckan är jag bara ledig en dag. Imorgon jobbar jag kväll och sen dag på lördag, det är tröttsamt. Känns som om man bara hinner hem o lägga sig o sen upp till jobbet igen:( Men men... Idag så har jag och Lisa varit och handlat på IcaMaxi. Robin var så snäll o förde över lite till mig igår så ja kunnde stor handla. Är lite ont om slantar nu så här innan löning. Tråkigt oxå att jag får lön på måndag och alla andra får imorgon! Sånt är livet! Jaja ska ju inte göra nå speciellt den här helgen iaf så det kvittar. 
Nu ska jag gå ut och hjälpa pappa och Johan på gården. Vårbruket är i full gång:) Jag ska välta!


Som sagt Lollo den bjuder vi på... hahahaaa 

 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback