Måndag

Jaha ja ny vecka igen, herregud vad veckorna bara springer iväg. Känns som om man inte hinner me riktigt... Men en sak som e positiv, sommaren kommer fortare:) Hela helgen när man har tittat ut så åhhh vad skönt det ser ut ute men sen så är det ju svin kallt o blåser, USCH. Där blev man lurad.

Helgen har varit riktigt skön faktiskt. Fredagen bestod först av jobb sen av alkohol:) Mikaela, Lollo, Ines o Lisa kom hit och sjöng lite singstar o så. Sen gick vi till etage. Varför är det alltid så att man har roligare på förfesten. Är ju inte alls skoj att gå ut längre. Nästa gång sitter vi kvar tjejor:) Etage var lika med ovärt den kvällen. Skoj att jag träffade på Johanna o några gamla klass polare från ekeby. Kul att se er igen:) Robin, Viktor o Joel kom även dom till etage. Det var ju bra för då kunnde ja o R ta oss hem tillsammans:) Tack snälla bror för du kom o hämtade oss!
Lördagen så va vi ute hela dagen o jobbade! Byggde på hundgården, gick på promenad, åkte o hämtade nå plattor i knivsta(tror ja, haha, långt bort va det iaf). På kvällen så kom Vickan förbi o tittade på film. Robin hade laddat ned Valkyria, tyckte inte den va sådär värst bra heller.
På söndagen så blev det lite jobb först mellan sju till halv två sen när ja kom hem så höll Robin på me hundgården. Jag trodde inte det skulle va så mkt jobb med den, tänkte ju bara att det är att sätta upp fyra stolpar o ett nät men nej nej.  Vi har grävt o skottat grus o burit cementblock som inte va sååå lätta. Nu börjar ja se slutet iaf. Men det är roligt! Söndagkvällen blev en riktig myskväll:) Vi lagade riktigt god mat tillsammans. Potatis gratäng, fläskfile´och Tsatziki, mmmm. Älskar dig gubben min<3

Nu ska jag gå o äta frukost! Har inte hunnit me det än för när ja vaknade så fick ja lite panik hur det såg ut så nu har ja städat. Sen när jag ändå va i farten så fick hundarna sig en skur omgång me. Det behövdes kan ja lova. Ojojoj. Cia va så smutsig så hon nästan inte va vit längre, haha. Nackdelen me en vit hund...

Singstar kvällen i bilder:)

Socker söta Ines


Hahahaaa fjanteri


Ännu mera:)


Lollo in action


Svägerskan:)


haha av ögon att säga så har jag druckit vin, haha


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback