Miss U like crazzzy

Precis hem kommen från dalby hoods:) Har varit en väääääldigt lång dag idag. Har inte hänt nått. Alla gamlingar har varit trötta av nån anledning. Skönt att det gick att sluta en halvtimme tidigare idag! Det blev en liten date med en babe på dalby vägen oxå när ja körde hem;)
Fick skönaste kommentaren av en gubbe igår kväll, haha virrigt värre. Han satt i matsalen o tittade på sin namnskylt in till sin lägenhet och sa " det står ju mitt namn på dörren, är inte jag där då?" Jag sa "nej du sitter ju här ute och fikar" han sa "men mitt namn står ju på dörren, då är jag ju där"  Vad vi skrattade båda två sen när han förstod hur tokigt det hade blivit, hahaa. Lollo kan du gissa vem det va??

Igår kväll när jag kom hemfrån jobbet vid 22 så hade min älskling tänt ljus i hela lägenheten och låg på soffan och väntade. Hur roligt är inte det att komma hem då! Mys! Det finns ingen finare person än du♥

Snart kommer Jab hem!!! Hon ringde i fredags och det verkade som om hon inte alls ville hem, men det är ju inte så konstigt kanske. Jag vill oxå till USA. Får bli nästa år efter Thailand.
Du är väldigt efterlängtad iaf:)

Nu ska jag ta mina vildar och knalla upp till mamma och pappa med Lisa. Vi ska stycka gris. SUCK. Men det är bra att fylla frysen inför grillsäsongen:)



Kommentarer
Postat av: erika

hihi precis! jo de e bara bra med mig:) längtar efter värmen bara! hur e de med dig då? planer för helgen än?:)

2009-04-21 @ 15:40:37
Postat av: erika

ja imorgon blir det utgång iaf! med lingman och lite folk tror jag? ska bli skönt å få komma ut lite! löningshelg också så blir nog mkt folk:) men vi aknske ses ute annars hörs vi nog ändåå! hälsa sötisarna (hundarna!)

2009-04-23 @ 16:00:07
URL: http://pieceofella.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback