Anna min Anna, svara i dha telefon

Åhhh huvudvärk. Har glömt att dricka idag. Fy vad det dunkar i pannan. Blääää!

Var i skolan hela dagen idag. 9-16. Nog därför jag har ont i huvudet. Blir ju så nervös inför förhör. Men det gick jätte bra! Blev godkänt. Marin- plugga på alla lagarna!! Dom tjatade om dem hela tiden. Såklart var det inte det man hade läst så himla mkt om. Men men blev ju godkänd och det är ju huvudsaken:) Imorgon är det skrivning för dom som vill. För dom som vill ha VG eller MVG. Får se om jag går dit. Måste isf läsa mer om lagarna och det är trååååk!

Nu är my babe och hämtar pizza. Får bli en liten svullar dag idag:) Det får man ha ibland, intalar jag mig...

Igår hade vi lite myskväll eftersom Robin inte är hemma i morgon när det är våran dag. Blev riktig god mat och vin. Sen mys i soffan. Skööön kväll!

Just det idag efter skolan så var jag till polisen för att fixa pass. Men eftersom jag inte har någon id-handling ("tappade" ju körkortet i helgen) så fick jag inte göra något pass. Men vad gör jag då rå?? fragade jag. Dina föräldrar måste legitimera dig.... Vadå är jag inte vuxen??? Måste mamma och pappa komma och hjälpa mig. Helt sjukt!!! Fick iaf åka hem och hämta mamma så sen gick allt bra. Hel konstigt!!

NU ÄR MIN PIZZA HÄR:)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback