Helgen slut dårå

Nu sitter ja här på soffan och är helt slut! Jag har städat hela lägenheten och lite till (känns det som...). Men det va väl behövligt så nu är jag så nöjd. Idag har jag även varit ut till fullerö handel med mor min och sen blev det IcaMaxi. Letade efter bokstäver i betong men det har dom tydligen slutat me på fullerö:( men ja vet var dom finns i stan så det fixar sig ändå:) Men jag hittade en jätte fin sten som jag ska lägga på farfars grav. Saknar dig såå mycket!! Älskade lilla du!! På maxi blev det dyyyrt, usch. Det var verkligen slut i kylen här hemma. Men men nu är det fullt och en go middag kommer det bli:) Vi ska grilla älgbiff ikväll, kommer bli helt lovely! Men nu börjar det sina i frysen så nu får jakten börja snart:)

Helgen bara flög förbi den... Men vi har hunnit me en del iaf. Fredagen så blev det utgång igen. Förferre hos Vickan igen me:) Där blev det en del shots, huvva. Vi spelade "neger president" (som på valsätra tiden) Den som blev "neger" fick dricka en shots och jag fick typ 5 på raken... Och jag som skulle köra, haha, blev icke så... Blev en utgång på Bj igen oxå. Åkte väll hem vid halv två för då hade min älskling fått nog, haha. Fyllo! Jag hade ju min i onsdags och han sin i fredags, turas om att ta hand om varann:) Team-work!! Det var ju bara det att dagen efter, alltså igår, skulle vi åka till rullsand. Jag fick ur han ur sängen vid ett och då for vi. Stackarn men är huvudet dumt så får kroppen lida... haha. Vi åkte iaf till hans mor och far som campade i rullsand. Vi grillade och gick vid stranden. Jätte mysigt! Vi skulle ha sovit kvar men vi åkte hem sen på kvällen. Jobbigt att ha hundarna i husvagn. En sak är säker iaf JAG ÄR INGEN CAMPING MÄNNISKA!!! Usch. Alla sitter vid sina husvagnar och glor. Vissa hade ju me sig staket och blommkruker. HERREGUD säger jag bara. Nej så där ska jag inte bli! När vi kom hem så hyrde vi film och myste ner oss i soffan. Så skönt!!


Jag och Lasse när vi är på väg till Liseberg. Den bjuder vi på:)


Cia hos mina föräldrar. Njuter i solen!


Robin igår natt, haha. Han mådde väll inte såååå bra kanske. Hundarna tyckte det var mys att han deckade för då fick dom ju sova i sängen:)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback