Leedig måndag

Så skönt! Vaknade nyss faktiskt, är så underbart med lång sovmorgon. Lyckades få Robin att gå ut med hundarna i morse innan han åkte så jag fick sova ostört hela morgonen.
Blir dålig uppdatering på helgerna har jag märkt. Är ju alltid fullt upp. När kommer en helg som man är helt fri från uppbokningar och jobb??? Nejrå men det är roligt att det finns saker att göra:)

I fredags så jobbde jag kväll. Lördagen så jobbade jag dag. Så fredags kvällen blev lugn. Vaknade av att Robin kom hem vinglande mitt i natten bara, haha. Sen på lördagskvällen så var det kräftskiva hos farmor i Lagga. Jätte mysigt var det. Farfars bror var med. Är så kul att höra alla historier från förr och vad farfar och han hade för bus för sig. Ja just det innan jag vi åkte till farmor så hämtade jag upp Cia (som hade varit på utställning) på ikea parkeringen. Hahaha! har nog aldrig sett två tröttare brudar tidigare. Lollo var på super dåligt humör. Sötnosar! kanske inte världens bästa start på dagen de fick och undrar om Lollo vill åka på flera utställningar... haha. Vallentuna nästa helg! Då måste du me:)
Söndagen så jobbade jag först en sväng sen vid 5 så mötte jag upp Ullis och Mikaela på dragon palace. Synd att det blev en miss där med Lollo annars hade hon oxå varit me. Synd:( Blir fler gånger som sagt! Jag tyckte så himla synd om en gubbe som kom in på dragon medans vi satt där. Han kunde inte alls göra sig förstådd och petade bara på munnen när servitören kom fram till han. Men kinesen visste ju inte vad han menade så han försökte köra bort han hela tiden. Tillslut så gick Ullis (som måste ha varit ängel i sitt förra liv) fram till han och hjälpte gubben. Fint gjort! Jag tror man blir yrkes skadad, haha. Man ser nog och förstår vissa saker bättre än andra iaf eftersom man har det jobbet man har.
Etfer middagen så mötte jag upp Robin på maxi och handlade lite. Träffade även på Kakan och Jimmy där. Trevligt, trevligt! När vi kom hem så mös vi ner oss i soffan me en cola och massa godis. Tittade på nån film på 5:an som va ganska bra faktiskt. Blev ett perfekt slut på en härlig dag!!

BTW läste ni om dalby i UNT i fredags. Vi är ju bara bäst!!! I helgen nu har det varit flera som har kommit till oss och vill se hur vi har det. Alla Tycker det är så fint och säger att här skulle de vilja bo eller att deras föräldrar borde bo här. Det är roligt tycker jag!

Nu ska jag fixa lite och sedan bege mig in mot stan me lille bror. Han ville shoppa lite nya kläder tills imorgon när skolan börjar.

Från i lördags hos framor



MIn familj:)

Kommentarer
Postat av: anna

Jag vill ha kräftskiva! På fredag kanske? funkar det? :) jag och kristoffer var också nere på stan idag. skulle ju ringt dig för sjutton! puss

2009-08-17 @ 18:23:27
URL: http://anaaah.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback