Sovmorgon vart det idag

Nice, nice. Nu är man utvilad. Blev ju en lite nattlig utflykt inatt ju:) Var in o hämtade Johan, Lisa, Simon och systrarna Eiengård vid 3 i natt. Jag var oxå så sugen på att gå ut igår men bank kontot säger nej. Fick knäcka extra som chafför ist:) Jeanettes kommentarer om Robin o våran bil var roliga...haha. Ja har byter man upp sig minnsan, haha. Love you skruttan! Jag var hemma vid kvart i fyra och då var det skönt att krypa ner i en varm säng. Herregud va jag fick kämpa för att få ur bror min ur bilen... Fyllo!!

Idag ska vi åka till stugan och fiska kräftor. Vet inte bara när jag ska åka bara... om Robin kunde svara i sin mobil snart!! De andra skulle åka nu snart tror jag men Robin slutar väll 4. Så jag får se om ja åker me nu eller väntar o åker me han sen. Hoppas på att det fina vädret håller i sig!!! Men fy fasen vad kallt det var inatt. 5 grader visade mätaren i bilen när jag åkte. Brrrr nu går det utför för sommaren... NEEEJJJ!!!

Jag hatar vissa människor. Det är ganska lätt att avgöra vilka som är värda att lägga ner energi på respektive inte. Vilka som ger tillbaka respektive bara tar. Människor är speciella och de flesta är falska varelser. Att lita på någon till 100% är ett väldigt dumt drag. Det finns inte många som lovar det dem håller heller. Världen är full av idioter. Det är rätt sjukt. Men jag vet vilka jag har på höger respektive vänster sida. Jag har koll! Blir bara så trött på allt!!

LOVE Elin


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback