Brrr it´s cold in here...

Men hellre kallt än för varmt. Mysigt att äntligen få klä på sig varma kläder och sitta me massa filtar i soffan. Mysfaktorn är hög nu i december, så som det ska vara. Igår kväll packade jag även upp nästan alla partylite lyktor och ställde ut dem i lägenheten. Så himla fint! Jag är så dålig på att packa upp dem igen efter en visning... men jag får väll packa ner dem idag igen för ikväll har jag en visning, himla upp och ner... men det är det värt!

Igår blev jag klar med alla julklappar! Så skönt att vara det i god tid (första gången tror jag...). Okey det är bara Johan kvar men där vet jag vad jag ska hitta på så man kan säga jag är klar:)
Igår gav jag mig själv även en julklapp... Man känner sig så trist just nu. Blek och ful... Sola solarium har jag ju bestämt mig för att INTE göra. Har läst på om det och hudcancer är det som ökar mest... Nej nej så det är stopp för solning. Men jag beställde faktiskt tid för nagelförlängning! Har ju haft det förut och det var ju såååå snyggt. Jag vet att det inte passar i mitt yrke men det SKITER jag allvarligt talat i! Hahaa. Nu får fåfängan betsämma:) Jag gör ju aldrig nått sånt där för mig själv så det tycker jag att jag är värd! Imorgon fick jag tid så det ska bli kul. Jag blev rekomenderad en tjej på sagokristallen av en klasskompis så till henne ska jag gå. MEN hon hade bara tid imorgon klockan halv sex... men va fasiken tror inte jag ska göra nå speciellt i morgon kväll iaf... Den här helgen får bli lugn. Pengarna har ju gått åt som smör den här månaden till alla klappar och sen så ska vi ju på kryssning nästa vecka. Spara, spara blir det!=)

Nej nu ska jag ut och traska me mina vovvar!


Julen -08
Mina älskade syskon!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback