Juldagen!

Ååå vilken mysig dag jag hade igår. Bästa julen någonsin kändes det som! Allt var bara så trevligt och mysig. Blev jätte nöjd med alla julklapparna oxå:) Den bästa var förstås av Robin<3 Idag har jag inte ens varit hungrig... tur det med tanke på hur mycket mat det blev igår. Jag och Robin fick ju äta julbordx2, halv två och halv sex. Jag var nästan illamående där på slutet. Nu är det så tråkigt för att det dröjer ett helt år till nästa jul... Ingela var liite väl optimistiskt igår och sa "nästa jul firar vi hos Robin och Elin". Men tänk va underbart om huset skulle vara färdigt då och vi fick fira jul där, myyyyss! (men tror icke det...).

Känns som om det var evigheter sedan ja satt här vid datorn och skrev. Har varit så himla mycket nu innan jul. Jobb, julklappsköp och städning. Igår var det iaf skönt att vara ledig och umgås me familjen:) Synd bara att jag inte fick semester idag me... det var skapligt tungt att gå upp i morse kan jag säga! Speciellt när man har en helt underbar människa i sängen som drar en tillbaka hela tiden, haha.

Nu vill jag att Robin ska komma hem! Han har lånat hem sin grävmaskin nu över julledigheten så han är på tomten och grejar. Duktiga han!

Ikväll ska vi upp till mamma och pappa och äta lite mera mat... huvva. Sedan får man se om man pallar en utgång eller ej:)


Den här fick jag av Robin i julklapp och en himla massa tillbehör som objektiv, väska, minneskort och nå fotoprogram:) Jag hade tydligen varit extra snäll, haha. Jätte gulligt av honom. Jag har velat ha en systemkamera sååå länge men inte haft råd att köpa en:) Nu äre bara ut och fotografera. Blir ju så sjukt bra bilder!!

Älskar dig♥


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback