Party på de sju haven!

Nu sitter jag bänkad framför datorn me en kopp te och en smörgås i morgonrock. Skön morgon! Jag tänker inte byta om till kläder heller för morgonrocken är det skönaste som finns:)

Idag blir kryssning med jobbet! Känner på mig att det kommer bli något i särklass... haha. I år åker ju hela dalby oxå samtidigt. Förra gången var vi uppdelade på 2 omgångar och blandade med hagunda, i år kommer det bli roligare. Jag delar hytt me Lollo, Mikaela och Elin. Kommer inte bli mkt till sova, haha. Får se om man orkar upp på konferansen imorgon sen:P

Igår kväll hade vi en jätte mysig kväll (eller ja det har vi ju jämt). Vi lagade god mat och hade efterrätt till. Mös i soffan till en film. Så sa Robin att "hur ska jag kunna sova utan dig inatt". Sötnosen! Trodde det var mest jag som hade seperations ångest, haha. Tänk i januari sen när vi ska vara borta från varann i 3 VECKOR!! Fyyy vill inte tänka på det. Men fy fasen vad kul det kommer bli att åka till Thailand:)

Nu ska jag försöka bestämma mig vad för något jag ska packa. Hatar att packa! Så svårt att bestämma i förväg vad man vill ha på sig ikväll och imorgon...

PUSS!


Kryssningen förra året:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback