11 dagar kvar till semestern

Nu börjar nedräkningen... haha. Håller tummarna så det är bra väder då:)

Nu kommer den lovade uppdateringen:)
Fredagen var jätte lugn. Jag åkte o simmade efter jobbet (nästan inge folk alls en fradag kl 5, sååå skönt). Efter det så ringde mamma o ville att vi skulle upp till dom o grilla. Så det gjorde vi, jätte mys! Mammas mat är alltid bäst♥ och så drack vi vin. På lördag morgon så åkte jag till fyrishov (igen) och simmade med Mikaela. Vi gick även till äventyrsbadet o blev 5 år på nytt, haha. Satt en stund i bubbelpoolen oxå. Sen åkte ja en sväng till gränbyC för lite shopping me bästa Lollo. Måste ju skaffa lite nytt inför kvällen:) Sen blev det en kväll som hette duga, ojoj. Tacos hemma hos Lollo me Mikaela först sen bar det av till platina. Haha har nog aldrig dansat så mkt tror jag. Blev liiite för många shots ( as allways med Lollo). Vi blev nog båda lite dåliga där på slutet, haha. Lyckad kväll iaf!! Thank you my dear;) På söndagen mådde man som man förtjänade kan ja tala om. Blev en hel dag i sängen me babe´n som oxå hade varit ut o slirat. Mysigt värre var det förutom huvudvärken... På kvällen drog vi iallafall oss upp o lagade en super god middag och sen blev det sängen igen;)

Idag har jag jobbat. Hyffsad bra dag. Lollo hade visst glömt att hon jobbade så hon kom när hon kom, haha. Nu ska jag laga stuvade makaroner och korv för nu kom min babe hem:) sen ska jag simma med Mikaela!

BYEEEE

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback