Aaaa härligt slut i kroppen

Älskar att simma. Det har blivit min nya grej tror jag. Mickis o ja bestämde iaf att vi ska fortsätta i höst oxå med simmningen. Det är så avslappnande och kul. Man märker fort oxå att man blir bättre och klarar mera. Kul att snacka skit me Mikaela samtidigt oxå:) Bubbelpoolen o bastun är förstås bäst. Konstigaste tanten idag i duschen förresten... Hon va så himla snackig och det är ju okey men inte samtidigt som om klär av sig sååååå här nära o tvålar in musen samtidigt som hon pratar me en... lite skum. Kunde inte låta bli att skratta.

Idag har det annars varit jobb så inte såå givande dag har det varit. Men den har endå varit bra:)

Usch undrar hur många bloggar jag följer igentligen. Kan sitta bänkad framför datorn hela kvällar om jag fick. Hur kommer det sig att andras liv är så intressanta??? Men va mycket tjaffs det är då... hur orkar vissa. Bråkar om allt o inget. Varför inte sluta att läsa varandras om dom hatar varann så mycket... vissa är mest bara ute efter bråk verkar det som.  En blogg som jag följer flitigt är en ung tjej som ska ha barn när som helst. Jag kan komma på mig själv sitta o tänka på henne, om hon har fått eller så. Helt sjukt igentligen. Jag har ingen aning om vem hon är eller var i Sverige hon är bosatt. Men ändå är hon så intressant.

Undrar vem som läser min??? Vet att det är några stycken iaf:) Här för någon dag sen såg jag att det var uppe i 51 visningar den dagen så... Vilka är ni???

Kommentarer
Postat av: Anna från jobbet

jag läser =) det är så roligt haha! kram

2009-07-09 @ 11:19:22
Postat av: erika

jag läser!!!:D

2009-07-09 @ 13:17:37
Postat av: Marin

meee tooo!!!

2009-07-09 @ 21:29:44
Postat av: Lollish

Ja är en go å gla kille på 42 vintrar som heter Arne och bor i Säffle, diggar dig stenhårt asså du ä ju så gullig liksåm. därför läser jag din blogg stuumpan! <3

2009-07-09 @ 23:04:06
URL: http://metrobloggen.se/lolloo
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback