Cause I now I´m stronger than you...

Har precis varit och visat vägen för en lastbil fån Robins jobb. Inte varje dag man får det heller. Nejrå men han skulle till Andreas tomt med en grävmaskin som Robin lånat hem över helgen. Det är inte långt kvar tills deras hus kommer nu:) V.33 tror jag det var, skoj för dom!

Ikväll dåra så jobbar jag sen imorgon så jobbar jag dag sen är det SEMESTER!!! JIPPI!!! Nästan så man skulle ta och fira lite på fredag;) Sen fyra på lördag morgon åker vi till Göteborg och Liseberg. Så himla najs! Bra start på ledigheten alltså.
Men nu får ta me tusan solen visa sig. Jag vill ha den sommar som jag har hoppats på ju. Är det verkligen det här man går och längtar efter hela övriga året, nääää tror inte det. Det är väll tur att man inte tog så lång semester. Taihland kommer vara så mycket mera värt än det här!

Igår när ja satt o funderade på hur ja ville ha bloggen så fick ja verkligen inga ideér, så den fick bli heeeel vit. Inspirationen hoppas ja kommer tillbaka snart:)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback