I will always love you<3

Måste bara säga att jag har världens bästa pojkvän♥ Jag har varit sur o grinig de senaste dagarna men har inte förstått varför. I förr går började jag t.om gråta utan anledning. När jag kom hem från jobbet igår hade min älskling tänt ljus i hela lägenheten och gjort det jätte mysigt. Så fick jag en jäätttttteee stor kram. Helt underbart och allt det ledsna var borta. Älskar dig av hela mitt hjärta och du betyder så enormt mycket för mig! Finns inget bättre än du och du gör mig så glad! Är det inte kärlek så säg!!

Idag jobbar jag kväll precis som igår... blää men ja ska iaf inte göra nå speciellt ikväll så då kan man ju lika gärna jobba. Sen så är det ju sooool nu så då kan man ju sola lite innan jobbet, GULD!!!

Nu ska jag gå upp till mor o far o lägga mig vid poolen

ALLA ha en bra fredagkväll

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback