Kanon helg må jag säga

Hemma:) Borta bra men hemma bäst. Så är det alltid. Men vilken rolig helg vi har haft. Vi åkte fyra i lördags morse och kom hem elva igår kväll. Lagom lite tripp:) Jag har bestämt mig för att jag älskar Liseberg. Jag åkte allt som fanns, utom barnkarusellerna och flumride. Kanonen och balder var ju bara bäst!!! Flumride åkte ja inte för att ja tänkte inte bli så där blöt som alla andra blev. Kållorado fick räcka! Men det var riktigt skoj att se de andra bli dyng-sura. Linda och jag har redan bestämt att det blir Gbg nästa sommar igen:) Tråkigast var förstås att åka bil, det är sååå boring!! Dit vägen sov jag nästan hela tiden men på hem vägen gick det bara inte. Satt i fram istället och underhöll min pojke så han inte skulle somna. På hem vägen fick vi dessutom en liftare me oss:) Jennie skulle hem till uppsala så hon hakade på oss så hon slapp ta tåget.

I morse vaknade jag av en sån skön känsla:) Den känsla av att den jag älskar håller om mig och känslan av att slippa-gå-till-jobbet-för-att-jag-har-semster. Helt underbart var det! Hoppas vädret blir bra nu bara, håller tummarna för det!

Ikväll tänkte vi styra upp en grillning. Skulle ju vara gott:) Får se vilka som hakar på. Imorgon blir det middag på Lingon med tjejorna. Kommer bli nice!

(har inte hunnit laddat upp bilderna från helgen, får bli senare)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback