Lycklig<3

Nu har vi tittat ut var precis vi vill ha vårat hus!!! Kommer bli hur fint som helst:) Nu ska vi bara fixa avstycknings papprena. Kommer ju att ta ett tag säkert men vi kan ju alltid börja röja undan all skog o bygga väg dit (ja eller "vi", Robin ska göra). Han skulle låna hem sin grävmaskin och fixa lite. Längtar som tusan!!! Har t.o.m bestämt hur vi ska ha allt möblerat i huset, haha. Jag fick bossa över köket och vardagsrummet och Robin verkastaden (alltså garaget och sovrummet enligt han, haha).

Nu ska jag kila ut me vovvarna och sen knåpa lite på min nya design;)

PUSS på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, sovrummet är verkstaden! :P fick precis ett mess av Marin där det stod "såg precis britney spears med sina söner..!" häftigt! snart har vi semester - TUR att dalby slipper mig ett tag, haha :P Pusspuss <3

2009-07-22 @ 19:43:11
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback