Måndag och lediiig:)

Fucking, jävla, fitt mygg säger jag bara..... HATA!!!
Jag vill kunna vara ute utan att bli attackerad.

Helgen har varit luugn. Nästan tråkigt lugn. Bara har det varit jobb, jobb. I fredags så hade vi mys kväll. I lördags så jobbade jag o sen vare lite party hos vickan. Han fick många fina presenter han, haha. Jag gav honom ett ljusfat me lite olika ljus o en duk(han har ju fixat ordning hemma med ny soffa o nya väggar, matta osv. Tänkte att saker till soff bordet har han inte skaffat och jag fick rätt!). Rebecka gav honom Emil i lönneberga på ljudbok:)  Av alla killarna fick han en kanot som va typ 4 meter lång, haha. Var precis att den fick plats mellan ytterväggen o dörrhållet in i lägenheten. Undrar hur fasiken han får ut den:) Av kim fick han lite säkerhetsprylar till båten så som badring o armkuddar.... Sen gick pojkarna ut o jag åkte hem. Skulle ju upp o jobba på morgonen lixom. Älsklingen kom hem vid 3 snåret nånting, askalas. Gulligt av Mackan att köra hem han! Lite fylleångest han hade dagen efter, haha.  Han gick upp ur sängen lagom tills jag kom hem där vid 3 tiden på em. Vi drog slutsatsen tillsammans att det inte är någon bra idé att dricka sprit:) Sötgöten min! På kvällen sen blev det mys i soffan med film o så lagade vi tacos. Härlig kväll.

Lägg den 8 augusti på minnet!!!
Lisa och jag har våran kräftskiva då i år igen!!!
Kommer bli hur kul som helst.


Kommentarer
Postat av: CAmilla

HALLÅ snälla elin ta bort den där jävla bilden! jag kommer inte att ställa upp på fler bilder! haha

2009-07-07 @ 22:55:41
Postat av: Anonym

HALLÅ snälla elin ta bort den där jävla bilden! jag kommer inte att ställa upp på fler bilder! haha

2009-07-07 @ 22:57:22
Postat av: Elin

haha love you too babe:)

2009-07-08 @ 14:57:12
URL: http://doncellita.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback