Men seriöst, haha

Precis hem kommen från fyrishov. Skönt att simma av sig efter kvällen igår o dagen idag. Herregud va slut jag är nu! Allt har bara varit upp-och-ner vänt. Inte en lugn stund på jobbet igår. Idag var det okey men man längtade mest bara hem. Idag gick Marin på semester (lyllosen). Kommer sakna dig gumms:) Jag vill oxå ha semester nu! Hoppas vädret blir bättre tills min börjar bara. Nu kan man ju lika gärna jobba igentligen... men det känns som om kroppen redan har tagit semester. Vi ska försöka hitta på nå skoj tillsammans på våran semester. Har några allternativ att välja på. Kommer bli mys att bara vara vi två. 25-26 åker vi till Liseberg iaf med Viktor och Lasse. Kommer bli hur kul som helst!! Länge sedan man åkte karusell, älskar pirret i magen!

Än så länge tror jag kvällen blir lugn. Robin kommer väll hem snart så ska vi hitta på nå mat sen får man se vad som händer:) Imorgon lutar det åt utgång faktiskt. Är ganska taggad på det, känns som om det var evigheter sedan sist. Får se vilka som är på att hänka me:)

Nu ska jag hänga upp badkläder o handduk så de hinner torka tills imorgon:)

Jordin Sparks - One step at a time

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback