Tisdag

Precis hem kommen från Framor. Hon fyllde 76 idag. Grattis till henne! Blev lite tårta o så, mums. Idag har jag annars jobbat och sen åkte jag och tittade på Marins kattungar. Såååå himla söta!! Jag vill ha! Men tar jag hem fler djur så kommer Robin flytta, haha (som om han skulle...) Tur att alla ungarna redan var bort tingade. Idag fick jag även mina grejor som jag ropade in på tradera. Jag köpte min mary kay foundation skit billigt och löshår, gillas starkt!! Sen budade jag även på ett anti-skall-halsband till Loke som jag vann. Så nu ska han ta me tusan vara tyst när han är ensam! Skit fiffigt det där med tradera. Dom har verkligen allt och lite till (mest skit faktiskt men man kan göra mkt fynd). Börja buda, haha.
Ja just ja, jag hade Cia med mig på jobbet iadg. Det gick jätte bra! Alla äldre blir så glada så fort dom får se ett djur. Arbetet blir mycket roligare. T.ex idag när jag gick in hos en tant som vanligtvis är nedstämd o trött på livet, blev hon jätte glad och t.o.m skrattade när Cia hoppade upp i hennes säng. Djur gör så mycket!!! Hoppas dom kan få till det där snart me vårdhundarna.

Lite pics från i lördags... (tack Lollo:D)







Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback