13/6

Lördag idag då. Sov till klockan 12 på i morse. Sååå skönt men så kom man ju hem 3 i natt oxå. Hade en underbar kväll hos Marin. Älskar dessa flickor såå:) Ni är för underbara♥ Vi sjöng o vi dansade o åt jätte god mat. Marin försökte lära ut lite samba, var jätte skoj att skaka rumpa lite, haha. Kul om grannarna kollat in, haha. Synd att inte singstar inte funkade hade varit pricken över i:et. Snälla Nisse körde iaf hem mig o Lollo sen. UNDERBAR KVÄLL!! Robin låg deckad i sängen o väntade när jag kom hem, kunde ju inte ha blivit bättre kväll;)

Igår på dagen så var även farfars begravning. Det var så fint allting. Det var jätte jobbigt under hela cermonin men efteråt så var det bara så skönt att sitta o prata om honom. Farfars bror satt o berättade massa minnen från när dom var små. Massa bus dom hade gjort. 
Jag vet att där farfar är nu har han det bra o slipper ha ont.

Idag så har jag o Lisa varit på gränby o shoppat (var bra för bakfyllan). Jag hittade en klänning, en skortklänning o lite annat nödvändigt som leggings o hårgrejs. Mycket nöjd med det blev jag:) Ikväll så har Anna o hennes pappa sin fest. Synd att det inte är fint väder bara, men dom hade hyrt ett party tält visst så då är det ju lungt. Dom har farmen tema o så ska man ta med sig en personlig grej. Har ingen aning om vad man ska hitta på. Får bli varma kläder o en skjortklänning men vad för personlig grej... hmm. Måste tänkas på. Tror inte att Lisa o Robin heller har kommit på nått sånt heller så det får nog bli nått man rycker tag i sista stund. Hoppas att kvällen blir skoj. Måste komma ihåg kameran den här gången... går kvällen så var den ju helt glömd. Tur att Lollo är en hejare på att fotta!

Jag vet att man inte ska skriva för personligt här o jag får inte skriva om Robin för honom men jag måste bara säga... WOW vilken morgon vi hade!! Helt satisfied!!! hahaaa du är alltid bäst♥

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback