äntligen hemma...

Nu är jag hemma från jobbet. Herregud vad slut jag är... hatar nästan att jobba kväll nu för tiden för att det är sån stress tycker ja. Det är så ljust på kvällarna så det är ju ingen som vill gå o sova. Man vill ju inte gärna slänga dom i säng så då väntar man in i det sista för att lägga dem o sen blir det stress, stress. Vissa kan ju vara uppe men eftersom det bara är en natt-personal så kan man ju inte lämna alla kvar uppe. Hatar verkligen att lägga dom, det är ju som om man tvingar dem. Inte skulle jag vilja gå o sova vid halv åtta på kvällen så jag förstår att dom inte vill det. Men annars har det varit en lugn kväll. Är ju bara så skönt att man har ett jobb där man får vara ute ibland. Satt på rasten o schteekte i solen, såå nice. Jobbade med Ullis på vänster sida. Hon var såå himla glad hela tiden så jag nästan trodde hon nallat var nån medicin... Men sen kom det fram att det var sista dagen innan semestern, inte undra på! Så ikväll skulle hon gå ut o fira. JAG VILL OXÅ!!! Börjar ångra att jag bara har tagit en vecka... Men jag får tänka på taihland så kommer jag orka:)

Nej nu ska jag gå o duscha o sedan krypa ner i sängen med min pojke... som för övrigt ligger o tittar lite pilskt på mig från sängen, haha. Ojdå jag fick plötsligt sånn huvudvärk, haha (nejdå...)
GODNATT!!!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback