Baaakis dag...

Fy man börjar bli gammal. Klarar inte av det här längre... Flurran i onsdags, party fredag o lördag. HELT SLUT i kroppen. Magen känns helt upp o ner vänd. Har precis lyckats fått i mig nått nu. Kvällen igår var jätte skoj. I början var det lite stelt. Man kände ju inte så många direkt. Det var ca 80 pers där, blev fullt i tältet iaf. Alla var indelade i grupper o varje bord hade ett namn. Mitt o Robins bord hette Guttebo, var tydligen en ort i sverige nånstans. Vi fick skriva en berättelse där alla våra personliga saker skulle vara med i. Jätte skoj! Blev en massa tal o sånger o framför allt mycket snaps. Vi åkte vid halv ett. Tråkigt att det blev ett missförstånd mellan pappa o oss. Jag ville verkligen inte hem då:( Men tack Anna för den underbara kvällen:) Jätte skoj när man blandar äldre o yngre sådär.

Just nu sitter älsklingen limmad framför tv:n. Han var ju tvungen o köpa ett nytt spel idag när det regnar hela tiden... Sååå roligt, not. Jag ska försöka läsa ut min bok jag håller på med. Den är så bra! Hemsk oxå. "14 år och såld" heter den iaf. Läs den! Ikväll så är det valpkurs men jag tänkte försöka byta till på onsdag ist. Orka åka idag o stå i regnet. Blää

Kommentarer
Postat av: anna

tack själv! men vadå? ni åkte ju först ju ;) såå bakis kan du väl inte vara.. haha jag har väääärldens träningsvärk i mina vader. började nästan grina när jag klev upp ur sängen imorse, och jag kröp till toan..så ont gör det.

2009-06-15 @ 17:34:11
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback