Fairytale

Nu har jag suttit o gjort en egen spellista på spotify, blev as bra! Så nu slipper man söka på alla låtar. Är helt besatt av Cornelis Vreeswijk just nu. Han har så himla skön röst o roliga texter, speciellt när han sjunger bellman. Jätte bra!
Inatt blev det mååånga timmars sömn. Jag somnade vid halv tio på soffan igår o vaknade vid tolv att Robin drog mig till sängen o där slocknade jag igen. Vaknade nu vid halv åtta så det är ju 8,5 timme ojoj. Men det va skönt!

Igår så va det en jätte mysig dag i regnet (iaf på dagen). Först var jag till Veronika o klippte mig o fikade. Blev jätte nöjd me håret. Klippte det rakt av o toppade igenom det bara, enkelt o fräscht! Så nu idag tänkte jag försöka få i lite färg oxå:) Efter Veronika åkte jag o plockade upp Anna så åkte vi ut till fullerö. Dom har ju såå mkt fint. Man vill ju mest ha allt. Men ja köpte ett fökläde där det stod "kiss the cook" och en tavla eller va man ska säga. Det är en text som man spikar upp på väggen där det står "carpe diem" jätte nöjd med det blev jag. Efter fullerö blev det en macka på subway o sen åkte vi till chilli. Anna hittade jätte fina kuddar på chilli o jag köpte salt&peppar kar som liknade Cia o Loke:)
På kvällen sen så hade jag o Cia valpkurs i regnet, var sådär:/ FY för att bli blöt! Cia hatar oxå att vara ute i regn så det blev inte någon givande lektion direkt. Men till nästa gång ska vi öva på ligg o stanna o inkallning. Inkallningen är hon jätte duktig på! och det är det viktigaste tycker jag.

Idag ska ska jag ta en promenad o sen ska jag handla tills imorgon, för jobbets räkning. Sen hinner jag nog inte så mkt mer för jag jobbar kväll 14.30-21 sen imorgon jobbar jag 7-14.30 lika så på söndag. Men jag har ju nästa vecka att se fram emot så då kommer jag nog överleva den här helgen oxå:)
Kom på en sak. Stackars alla dom som tar studenten idag. Inge roligt väder direkt o så är det skit kallt. På min student, som var år o dagar sen, var det oxå regn men då var det iaf en kanon fm så vi kunde sitta ute o ha champange frukost o så. Tur var väll det att jag åkte en stängde bil sen så man inte stod på flak.
GRATTIS ALLA SOM TAR STUDENTEN IDAG!!!


så blev det iaf i vardagsrummet:)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback