Tisdag

Har lixom inte orkat bloggat nått... Har tappat sugen lite. Ska komma igång igen:)

Helgen har ju varit dårå. Fredagen så blev det jobb först sen lite party i Märsta. Var himla skoj! Robins jobbar kompisar är för roliga, haha. Vi var hemma hos hans chef o grillade o drack. Fy sjutton vilka hundar han hade. Minsta hunden vägde 64 kg, inte lite det. Rasen var king karnecorso= italiensk mastiff. Gigantisk ras!! Jätte snälla var dom. Vi åkte där i från sist tror jag. Viktor deckade i chefens frus knä, haha. Kenta gick förbi o sa att "nu blir det mindre lön" haha. Lördagen var lite små seg men jag tog mig upp till sommarstugan (var nog inte riiiiktigt körduglig). Där var det hur skönt som helst. Mamma o jag låg o solade hela dagen till klockan 6 o bara snackade. Inte så ofta vi bara gör det, jätte mys. Sen styrde pappa o farbror upp en grillning som hette duga. Gott var det!! Blev lite drinkar o vin så det var ju bara o sova över.  Solade hela söndagen o badade (23 grader var det i vattnet, nice). Sen vid sex tiden så hade Lollo bokat bord på Tzatsiki. Var jätte mys med tjejorna. Mycket barnsnack blev det , haha konstigt att det alltid råkar bli så. Marin brukar berätta lite skräck saker så då vill man vänta ett tag, kanske tur det! Igår var det sovmorgon o sen jobb. Summerar man helgen så var den den bästa på länge, ÄLSKAR SOLEN!!

Idag har jag jobbat till halv 4 o sen så byggde jag en plåttå i hundgården. Robin kom oxå hem o hjälpte mig att styra upp det hela, haha. Tur det för hade jag fått spika ihop allt så hade det blivit snett o vinnt o det hade slutat med att Robin suckat o sedan rivit o byggt om allt... känner han allt för väll, haha. Ikväll så är det allsång på skansen!!! Jippi!! Så nu ska jag ta en dusch o krypa ner i soffan o glutta på det. Idag fick jag även två nya filmer från lovefilm så det blir nog till att se en sen oxå:) Imorgon ska jag till sommarstugan. Lisa, Lollo och Mikaela ska med, kommer bli hur trevligt som helst:)



Här är en av de gigantiska hundarna... Hur coola som helst!!




Fyllon, haha


Vid sommarstugan. Bilden under är på lill kusinen Arvid, linslusen även kallad:)



Oj nu börjar allsången.....


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback