trött o less

Dålig dag idag... Hatar att vara irriterad, speciellt när man inte vet på vad man är det på. Allt är bara botten... På jobbet idag var allt skit segt o plus att vi var en man kort. Men inte så konstigt att man e seg när man va ute kvällen innan. Den personen som ringde sig sjuk i morse var oxå  med ut igår. Tycker det är så ful gjort av den! Visst jag var oxå sliten i morse men va fan ska man jobba så ska man... är ju så uppenbart varför den inte kom. Skit dåligt! Jag har verkligen inte haft något tålamod alls idag. Tänkte nästan hoppa över valpkursen för att jag var så trött men släpade mig dit iaf. Men där är det ju alltid kul så det var bra att jag åkte.
Just nu känner jag bara för att krypa in under täcket o dra det över huvudet o skrika.

Imorgon är farfars begravning på fm. Usch men det ska bli så skönt att få ta farväl. Känns som om det kanske är därför jag är så less på allt... Imorgon kväll så ska vi även grilla hos Marin några tjejor. Kommer bli jätte mys!!! Skönt att göra nått annat än att tänka på begravningen.

Tycker synd om Robin som hela tiden försöker få mig på bra humör men det går inte. Så söt som försöker iaf.

JAG VILL VARA GLAD


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback