Då sitter man här igen...

Jag älskar GOOODIS:) Idag när jag handlade så kunde ja inte låta bli att köpa lite. Var så sjukt länge sedan jag åt godis men nu kan jag inte sluuuta!!

Nu har jag precis kommit hem från valpkursen. Var jätte bra idag! Vi hade teori utan hundar i katedralskolan. Pratade massa om hundars kroppspråk o lite övningar man kan använda. Hon är så himla bra våran lärare! Längtar redan tills på torsdag för då är nästa lektion! Jag håller tummarna så mkt för att Cia ska bli en utställnings hund, så roligt ju! Annars måste jag ju skaffa en till:) hehe.
Idag har jag även jobbat, varit till doktorn o sedan blev det en lite handling. Blev en riktigt tråk-middag med färdig pytt-i-panna. Känner för att laga en riktig middag, tre-rätters. Jag gjorde det jätte mkt förut men känns det som jag inte har tid med någonting längre... Usch fattar inte vad dagarna tar vägen o tänk när man skaffar familj, hur ska man hinna allt då!! Nej man ska leva livet så länge man kan (haha lät som nått Marin kunde säga)

Imorgon blir det mera jobb o sen på torsdag är jag LEDIIIG:) Då ska jag äntligen klippa mig. Jag hade bokat tid igår men Veronika ringde o ändrade tiden:( men på torsdag då jäklarns!
Idag innan jag va till läkarn så shoppade jag nya sommarskor+ ett par jobbskor o en adidas tröja, mkt nöjd med inköpen:) Jag vill shoppa mera!! Känns som om det var evigheter sedan.

Nej nu ska jag gå o duscha o krypa i säng


Kommentarer
Postat av: Lollo

jag ska också klippa mig på torsdag! :D wiowio! Pussss

2009-06-02 @ 23:08:01
URL: http://metrobloggen.se/lolloo
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback